12 Oktober 2015

Kelas Jahitan Langsir

Syarikat ada menawarkan jahitan langsir kepada kumpulan yang berminat. Sehingga kini saya telah melatih seramai 16 orang untuk kursus jahitan langsir 5 paten selama 5 hari. Setiap hari, 1 paten. Namun oleh kerana peserta yang saya terima semuanya mahir dan bersemangat, mereka pulang dengan 6 paten.

Seperti kursus jubah & mini jubah, setiap proses sedari merancang hingga makan... ia dihalusi dengan begitu teliti. Supaya kelas berjalan dengan lancar. Saya membawa Ana Ain Salsabila bersama ketika kelas. Jika boleh, saya mahu dia mendapat pendedahan awal tentang kerjaya saya. Mudah-mudahan, dia menaruh minat. Amin.

Oleh yang demikian, untuk kumpulan-kumpulan yang ingin mengundang saya untuk mengajar, boleh dapatkan sebutharga dari saya ya. Saya boleh pergi sejauh 600 kilometer untuk memenuhi undangan dari puan, cik dan tuan :) kerana baru-baru ini saya telah ke Terengganu untuk kelas jahitan tudung 2 layer dan crumble@shawl. Saya mahu kongsikan ilmu dengan yang lain juga. Jumpa nanti in sha Allah ya. Publish!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan